Zwroty i reklamacje
Obowiązkiem klienta jest sprawdzenie czy otrzymany materiał nie posiada nieakceptowalnych wad przed rozcięcięm materiału.
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Gwarantujemy prawo odstąpienia od Umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.
Zwrotu powinno się dokonać odsyłając na swój koszt niechciany produkt wraz z wypełnionym formularzem „Odstąpienie od umowy” na adres:
PINSOLA „zwroty”
ul. Brukowa 10
91-341 Łódź,
Polska
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!
W celu sprawnego rozpatrzenia zwrotu, przesyłka powinna zawierać:
- odsyłany produkt,
- wypełniony formularz "Odstąpienie od umowy",
- Dowód zakupu (np. paragon) lub informację zawierającą numer zamówienia.
Zwracany materiał nie może nosić śladów użytkowania, być prany, pokrojony. Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona tak, aby produkt nie uszkodził się w transporcie.
Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy Jednoosobowych Działalności Gospodarczych).
- Pobierz formularz odstąpienia od umowy (pdf),
- Pobierz formularz odstąpienia od umowy (doc).
INFORMACJE DOTYCZĄCE REKLAMACJI
Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem mogą Państwo złożyć reklamację w ramach rękojmi.
Reklamacja powinna zostać dokonana:
- poprzez odasłanie do nas wadliwego produktu wraz z pismem reklamacyjnym, na adres:
PINSOLA „zwroty”
ul. Brukowa 10
91-341 Łódź,
Polska
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!
lub
- w formie elektronicznej: poprzez wysłanie wiadomości z informacją na adres sklep@pinsola.pl
W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, przesyłka powinna zawierać:
- reklamowany produkt,
- wypełnione pismo reklamacyjne,
- dowód zakupu lub dane osoby, na w imieniu której złożone zostało zamówienie.
W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem, ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Cię o dalszych czynnościach.
Wzór formularza reklamacji: