Twoje zamówienie
Czy moje dane osobowe są bezpieczne na stronie pinsola.pl?
Bezpieczeństwo Twoich danych jest dla nas ważne. Wszelkie dane osobowe przekazywane są bezpiecznym połączeniem SSL. Twoje dane nie będą oczywiście przekazywane osobom trzecim. Aby zrealizować Twoje zamówienie, musimy przekazać ważne dane naszym partnerom, na przykład firmie kurierskiej oraz bankom lub naszym partnerom ds. technicznej realizacji wysyłania wiadomości e-mail. Wszyscy nasi partnerzy traktują Twoje dane poufnie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i wykorzystują wyłącznie dane o istotnym znaczeniu dla realizacji świadczonych przez nich usług. Dane nie są przekazywane innym osobom trzecim. Jako klient możesz w każdej chwili zażądać informacji o zgromadzonych danych dotyczących Twojej osoby (zakres i cel). Ponadto możesz zażądać, aby dane te zostały usunięte lub skorygowane.
W przypadku pytań nasze
Biuro Obsługi Klienta chętnie pomoże.
Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Jeśli jesteś u nas zarejestrowany, możesz sprawdzić status swojego zamówienia w zakładce
„Moje konto” w pozycji „Historia zamówień”. Przy każdej zmianie statusu zamówienia otrzymasz automatyczne powiadomienie via e-mail. W przypadku pytań nasze
Biuro Obsługi Klienta chętnie pomoże.
Zapomniałem/am hasła, co teraz?
Jeśli zapomniałeś hasła, na stronie logowania kliknij link
„Zapomniałem hasła” i wprowadź swój adres e-mail. Wyślemy informację, jak zmienić hasło.
Czy na stronie pinsola.pl ustalone jest minimum ilości zamówienia?
Tak. Minimalna ilość zamówienia to 1 sztuka. Różne produkty sprzedajemy w różnej konfekcji np.: większość materiałów można kupić od 0,5 mb (1 sztuka), ale są też takie, gdzie minimalna ilość to 1 mb. Dokładny opis znajduje się w karcie każdego produktu pod przyciskiem "DODAJ DO KOSZYKA".
W przypadku pytań nasze
Biuro Obsługi Klienta chętnie pomoże.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Czy muszę być zarejestrowany, żeby złożyć zamówienie?
Nie. W naszym sklepie możesz robić zakupy również jako Gość. W przypadku zamówień składanych jako Gość Twoje dane nie zostaną zapisane, ponieważ nie utworzymy dla Ciebie konta Klienta. Jeśli chcesz się zarejestrować, aby złożyć kolejne zamówienie, możesz użyć tego samego adresu e-mail. Możesz oczywiście złożyć więcej zamówień jako gość (bez rejestracji). Aby złożyć zamówienie jako gość: Napełnij swój koszyk i udaj się do kasy. Otrzymasz możliwość wyboru, czy chcesz się zarejestrować, czy złożyć zamówienie jako gość. Zarejestrowani Klienci mogą w każdym momencie sprawdzić status swoich zamówień.
Czy otrzymam rabat przy zamówieniu dużych ilości danego artykułu?
Posiadamy specjalny pakiet rabatów. Aby dowiedzieć się więcej na ten temat zajrzyj do działu
program lojalnościowy. Oferujemy również zniżki dla klientów pół-hurtowych i hurtowych - w takim przypadku prosimy kontakt.
Czy istnieje możliwość zapisania listy ulubionych artykułów?
Tak. W tym celu opracowaliśmy dla Ciebie przechowalnię, która jest dostępna tylko dla zarejestrowanych klientów. Możesz tu zgromadzić i zapisać swoje ulubione tkaniny i akcesoria krawieckie.
Jak mogę zmienić dane użytkownika lub skasować swoje konto?
Jako zarejestrowany Klient możesz zmieniać dane użytkownika w zakładce „Dane konta” w
Twoim koncie. Aby skasować konto, prosimy zwrócić się do naszego
Biura Obsługi Klienta. Można również usunąć konto samemu po zalogowaniu do swojego profilu w naszym serwisie.
Nasze produkty
Czym jest raport i dlaczego jest ważny?
Raport to regularnie powtarzający się wzór na tkaninach.
W przypadku pytań nasze
Biuro Obsługi Klienta chętnie pomoże.
Czy kolor tkaniny wygląda dokładnie tak samo jak na ekranie?
W zależności od ustawień monitora Twojego komputera kolor tkaniny może się różnić od prezentacji online. Ogólnie zawsze mogą wystąpić odchylenia kolorów i odchylenia w strukturze towaru – niestety nie da się tego uniknąć i nie uzasadnia to reklamacji. Jeśli chcesz samodzielnie przekonać się, jakie właściwości ma dany materiał, skorzystaj z naszej wysyłki próbek.
Czy mogę zamawiać próbki tkanin?
Tak, możesz zamawiać próbki większości naszych materiałów. Próbki wysokogatunkowych tkanin dekoracyjnych lub skóry mogą być mniejsze. Ta możliwość istnieje również w przypadku wielu artykułów z naszych akcesoriów krawieckich. Wielkości próbek np. taśm są różne. Aby dodać próbkę do koszyka, kliknij link „Zamów próbkę” na stronie ze szczegółowym opisem produktu. Próbki do 5-ciu sztuk dostaniesz od nas za darmo. Powyżej 5-ciu sztuk naliczamy opłatę za każdą próbkę w wysokości 5 zł. Jeśli zamawiasz tylko próbki możesz wybrać zwykły list i w tym przypadku za przesyłkę również nic nie zapłacisz.
Czy dostanę moją tkaninę w jednym kawałku?
Tak, wszystkie zakupione materiały dostaniesz od nas w jednym kawałku zgodnie z zakupioną ilością.
Wszystkie tkaniny z włókien naturalnych mogą się zbiegać, dlatego polecamy wyprać tkaninę przed obróbką. Najlepiej w takiej temperaturze, w jakiej będzie się później prało uszyte ubrania. Bawełna może się zbiec do 5%, a tkaniny flanelowe do 10%. Na stronie ze szczegółami na temat produktu znajdują się informacje o jego właściwościach.
Czy dostępna są nici krawieckie lub produkty z pasmanterii dopasowane do materiałów?
W przypadku wielu materiałów na dole karty produktów oferujemy pasujące do nich akcesoria i inne produkty.
Po czym poznać, czy chodzi o paski poprzeczne, czy podłużne na tkaninie?
Paski przebiegają jak na zdjęciu z naszego sklepu. Jeśli paski są pionowe, wówczas tkanina ma paski podłużne. Jeśli paski są poziome, wówczas tkanina ma paski poprzeczne.
Gdzie znajdę informacje o wielkości — długości, szerokości i średnicy akcesoriów krawieckich?
Znajdziesz je w opisie produktów i w polu wariantów, w którym możesz wyszukać żądany wariant. Poza tym informacje te znajdują się w koszyku.
Gdzie znajdę wskazówki dotyczące pielęgnacji?
Przepis pielęgnacji znajduje się na szczegółowej stronie produktu.
Nasz sklep
Czy w sklepie dostępne są bony podarunkowe?
Tak, bony podarunkowe znajdziesz wchodząć w jeden z głównych działów górnego menu w kategoriach bocznych pod hasłem: "BONY PODARUNKOWE".
Szukam nowych inspiracji krawieckich: co mogę znaleźć w waszym sklepie?
Oferujemy ogromny wybór tkanin i akcesoriów krawieckich po korzystnych cenach. Niemal codziennie poszerzamy nasz asortyment. Aby ułatwić orientację, po lewej stronie zamieściliśmy kategorie produktów. W kategoriach tych produkty są wstępnie posortowane. Zapraszamy w podróż po naszym sklepie. Zbierz wszystkie pomysły i dodaj do przechowalni aby móc w ten sposób przeglądać produkty! Jeśli masz dodatkowe pytania, brakuje Ci informacji, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta lub zamieść pytanie na Facebooku. Chętnie pomożemy w realizacji Twojej osobistej kreacji.
Jak używać funkcji "przechowalnia"?
Nasza "przechowalnia" to jedyny w swoim rodzaju wynalazek. który możesz w pierwszej linii wykorzystać jako listę ulubionych artykułów. Przechowalnia zapisywana jest na stałe dla zarejestrowanych klientów. Stany magazynu i ceny są oczywiście aktualizowane, a jeśli szukany artykuł został wyprzedany, będzie dezaktywowany i zostanie usunięty z przechowalni. Oczywiście w każdym momencie możliwe jest przesunięcie artykułu z przechowalni do koszyka.
Jak mogę polecać stronę pinsola.pl?
Cieszymy się, że jesteś zadowolony z zakupów u nas. Chętnie poznamy Twoją opinię. Możesz nas polecać w mediach społecznościowych np. Facebook, oraz przeglądać propozycje na Pinterest czy Instagram.
Jak mogę dowiedzieć się o was więcej?
Kilka razy w tygodniu publikujemy nasze nowości na
Facebooku. Organizujemy również gry i dajemy wgląd za kulisy. Ucieszymy się z Twoich polubień i chętnie obejrzymy to, co wykreowałeś/aś z naszych materiałów.
Na
Instagramie możesz również śledzić nasze poczynania względem hobbystycznego wykorzystania materiałów - jest tutaj dużo wskazówek i ciekawostek.
Zobacz nasz profil na
Pintereście.
Jeśli interesujesz się naszymi tkaninami, zamów nasz newsletter!
Ponadto możesz oceniać nasze tkaniny bezpośrednio w sklepie, a inni Klienci pomogą Ci w dokonaniu wyboru.
Każdy artykuł można polecić, klikając „Udostępnij” na stronie ze szczegółami o produkcie.
Nasze biuro obsługi
Jak najszybciej dotrzeć do Biura Obsługi Klienta?
Dopiero zaczynam moją przygodę z szyciem. Czy możecie mi doradzić w temacie tkanin?
Doradztwo w dziedzinie tkanin zaczyna się w naszych mediach społecznościowych. Tam znajdziesz najważniejsze fakty – od masy poprzez skład artykułu po jego zastosowanie. W naszej "przechowalni" możesz wypróbować, czy wyszukane przez Ciebie materiały pasują do siebie. W razie dalszych pytań dostępni są nasi eksperci do spraw materiałów.
Wysyłka i dostawa
Czy mogę śledzić status mojej dostawy?
Otrzymasz potwierdzenie wysyłki via e-mail. W wiadomości znajdziesz numer paczki i linki do śledzenia przesyłki.
W potwierdzeniu zamówienia podana jest data wysyłki. Przewidywalnie w tym dniu Twoje zamówienie zostanie przekazane firmie logistycznej. W przypadku zamówień za opłatą z góry termin ten może oczywiście ulec przesunięciu. Czas dostawy zależy od wybranego sposobu przesyłki oraz adresu dostawy. Dostawa przesyłki kurierskiej następuje zazwyczaj w ciągu 24 godzin od chwili wysłania paczki.
Czym jest dopłata za duże paczki?
Jako duże paczki wysyłamy towary, które zajmują bardzo dużo miejsca. Chodzi tu o materiały, jak na przykład sztuczna skóra czy duże belki materiału, których nie można składać.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z
Biurem Obsługi Klienta.
Czy mogę podać inny adres dostawy?
Tak. Na koncie klienta lub podczas składania zamówienia możesz podać inny adres wysyłki.
Zwroty towaru i płatności
Przez jaki czas mam prawo zwrócić artykuły zakupione na stronie pinsola.pl?
Zgodnie z prawem możesz zwrócić towary zakupione na pinsola.pl bez podania przyczyny w ciągu 14 dni.
Uwaga! Szczegółowe informacje o zwrocie towaru znajdziesz
TUTAJ.
Zwrot zamówień składanych przez internet jest od 13.06.2014 roku uregulowany w prawie odstąpienia od umowy obowiązującym na terenie całej UE.
Jak mogę zareklamować artykuły?
Jeśli stwierdzisz, że zakupiony towar jest niezgodny z opisem na stronie, możesz go oczywiście zareklamować.
Zgłoś się do naszego
Biura Obsługi Klienta.. Zajmiemy się Twoją sprawą.
Jak odesłać towary i kto ponosi za to koszty?
Jeśli chcesz zwrócić towar, to uprzedź nas najpierw o tym. W zależności od przyczyny (zwrot/reklamacja) wypełnij odpowiedni formularz i wyślij go do nas drogą elektroniczną lub mailową. Możesz też zadzwonić do nas i poprosić o szczegółowe informacje.
Po potwierdzeniu przez nasz dział obsługi klienta odeślij paczkę na adres:
Pinsola
ul. Brukowa 10
91-341 Łódź, Polska
W przypadku zwrotów nie ponosimy kosztów wysłania towaru. Więcej informacji na temat ustawowego prawa odstąpienia od umowy dostępnych jest TUTAJ.
Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 14 dni od wpłynięcia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania płatności do momentu otrzymania zwrotu towaru lub dowodu jego wysłania.
Zwrot zależy od tego, jaki sposób płatności wybrałeś.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z naszym
Biurem Obsługi Klienta.
Możliwe płatności na pinsola.pl
Akceptujemy w naszym sklepie następujące karty:
- MasterCard
- Visa
przelewy24
Bezpośreni przelew na konto
Joan Nowicki, Siuda Spółka Jawna
ul. Brukowa 10
91-341 Łódź, Polska
PKO Bank Polski
Nr konta:
(PLN) 62 1020 3408 0000 4102 0403 0342
(EUR) PL 40 1020 3408 0000 4202 0492 8133
Kod BIC (Swift): BPKOPLPW