faq

Twoje zamówienie

  Czy moje dane osobowe są bezpieczne na stronie pinsola.pl?

  Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

  Zapomniałem/am hasła, co teraz?

  Czy na stronie pinsola.pl ustalone jest minimum ilości zamówienia?

  Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?

  Czy muszę być zarejestrowany, żeby złożyć zamówienie?

  Czy otrzymam rabat przy zamówieniu dużych ilości danego artykułu?

  Czy istnieje możliwość zapisania listy ulubionych artykułów?

  Jak mogę zmienić dane użytkownika lub skasować swoje konto?

Nasze produkty

  Czym jest raport i dlaczego jest ważny?

  Czy kolor tkaniny wygląda dokładnie tak samo jak na ekranie?

  Czy mogę zamawiać próbki tkanin?

  Czy dostanę moją tkaninę w jednym kawałku?

  Czy tkanina się zbiega?

  Czy dostępna są nici krawieckie lub produkty z pasmanterii dopasowane do materiałów?

  Po czym poznać, czy chodzi o paski poprzeczne, czy podłużne na tkaninie?

  Gdzie znajdę informacje o wielkości — długości, szerokości i średnicy akcesoriów krawieckich?

  Gdzie znajdę wskazówki dotyczące pielęgnacji?

Nasz sklep

  Czy w sklepie dostępne są bony podarunkowe?

  Szukam nowych inspiracji krawieckich: co mogę znaleźć w waszym sklepie?

  Jak używać funkcji "przechowalnia"?

  Jak mogę polecać stronę pinsola.pl?

  Jak mogę dowiedzieć się o was więcej?

Nasze biuro obsługi

  Jak najszybciej dotrzeć do Biura Obsługi Klienta?

  Dopiero zaczynam moją przygodę z szyciem. Czy możecie mi doradzić w temacie tkanin?

Wysyłka i dostawa

  Czy mogę śledzić status mojej dostawy?

  Jaki jest czas dostawy?

  Czym jest dopłata za duże paczki?

  Czy mogę podać inny adres dostawy?

Zwroty towaru i płatności

  Przez jaki czas mam prawo zwrócić artykuły zakupione na stronie pinsola.pl?

  Jak mogę zareklamować artykuły?

  Jak odesłać towary i kto ponosi za to koszty?

  Jak odzyskam pieniądze?

Możliwe płatności na pinsola.pl

  Karta kredytowa

  Przelewy24

  Bezpośreni przelew na konto